being de bootsjongen isn’t fun anymore

De bootsjongen zijn is af en toe gewoon niet leuk meer. Er zijn ondertussen apen die verkeerdelijk mijn naam associëren met de Duitse variant ‘bootsjunge‘. Als bedanking zou ik de opperaap zijn zodiac moeten platsteken. Dan heeft hij een U-boot en kan hij zich ook een beetje Duitser voelen.

Zelfs  op vakantie ben ik niet meer gerust. De bootsjongen heeft de gewoonte om een koffie te maken en deze in zijn roeiboot op te drinken, genietend van het geluid van het kabbelende water. Maar dit ritueel werd ook al gesaboteerd door vismaat Mad Matze…

boat
Achter en onder de emmers zat de grote hoop. En ja, bij dit aanzicht dacht ik ook dat het nog mee viel…

Verder zie je dat mijn vouwboot ook bijna een U-boot werd door het breken van de plank achteraan. Later op de trip moest Alex zijn bruut geweld nog eens loslaten op mijn roeispaan…. Ik moet misschien maar sponsors zoeken voor de reparatie van mijn oorlogssloep!

Plaats een reactie